poniedziałek, 23 grudnia 2013

Pozwólcie na słówko

Co jutro wieczorem powiedzą nasze koty? Bardzo nam się oberwie? Obawiam się, że nie będę mogła dosłownie przytoczyć Wam, co nam nagadają. Będzie bardzo niecenzuralnie... A przynajmniej ze strony Kazi...

- Mamusiu, tatusiu, a Kazia to się nie chce ze mną bawić. Powiedzcie jej coś. Ja się chcę bawić, a ona nie. No i mamusiu, trochę mniej całowania, albo chociaż, żeby nikt nie widział...




















- No i co wy żeście wymyślili? Na cholerę tego szkodnika sprowadziliście? Źle nam było razem, w trójkę? Wy mnie mizialiście, a ja wam myszy przynosiłam... Teraz to się gońcie! Nie kocham was, zawiodłam się na was, jesteście wstrętni. A tego małego nigdy nie pokocham, o!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...